Blog wyświetlono

poniedziałek, 22 kwietnia 2024

9373. Wybraliśmy!

                                                            53,45% - Robert Szewczyk 
46,55% - Czesław Małkowski

 Głosowaliśmy z Marią w niedzielę i tak oddaliśmy karty do głosowania, że "nasz" kandydat wygrał w tej drugiej turze. 

Nasz wybór właściwie kierowany był przeciwko temu który przegrał, niż za tym który wygrał, gdyż tego przegranego Olsztyn i cała Polska zna już od dawna, od kilkunastu bodajże lat - wystarczy zapytać wujka google - a wyskoczy wiele stron o Czesławie Małkowskim, jego zapasach z oskarżeniami i sądami. Jednym słowem to spodziewanie się, po jego wygranej, zemsty na olsztynianach jako  rodzaju odwetu za, wcześniejsze ekscesy i cierpienia sądowe. Uważaliśmy więc że motorem jego urzędowania może być owa zemsta - stąd i nasz wyborczy wybór.

Robert Szewczyk to inna, jeszcze nie zgrana karta samorządowa i... ta różnica wieku też robi wrażenie.

Czy się oszukaliśmy? Zobaczymy, poczekamy... 5 lat pana Roberta minie szybko i mam nadzieję pomyślnie dla stolicy Warmii i Mazur jak jego samego.

6 komentarzy:

  1. U nas całkiem nowy włodarz, ludzie chyba chcieli zmiany.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jerzy Klemens Kowalewicz23 kwietnia, 2024 10:29

      Szewczyk jest nowym a ten drugi bardzo starym i z przeszłością nie fajną.

      Usuń
  2. Ja tez "wygrałam" swojego kandydata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że wielu wybranych to ci sami od lat. Smutne, że nie społecznicy, zdolni i młodzi u władzy, a partyjni nominaci.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci, że miałeś na kogo głosować. U mnie w II turze oba wybory złe. Musiałem się długo zastanawiać, który gorszy. W końcu wybrałem - ale i i tak nie przeszedł.

    OdpowiedzUsuń

9375. Deratyzacja i wyroki boże.

Onet ujawnia. Byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy - Wiadomości U ciekają z Polski! Uciekają, jak wy...

Ostatnie posty