Blog wyświetlono

środa, 15 marca 2023

9306. Nareszcie się doczekałem...

 

Tak proszę szanownych czytelników, tak wygląda test na posiadanie C-19. Tak wygląda mój osobisty test na jego posiadania wykonany w minioną sobotę (11.03). Jest się właściwie czym pochwalić, jeśli weźmie pod uwagę, że pandemia jest w odwrocie, a moje cztery dawki szczepionki Pfizera miały mój, nieco już przejrzały organizm uchronić.

Istotnie "chorobowe" przebiega jakby łagodniej bez użycia specjalnej aparatury, leżenia w szpitalu i kontrolowania codziennego przez policję, ale jestem w posiadaniu tzw. "odmiennych stanów świadomości". A stany te charakteryzują się ogólnym i przyjemnym właściwie lenistwem fizycznym i intelektualnym na dodatek - nie mam ochoty na: spacerowanie i tai-chi, czytanie, oglądanie telewizji - jeszcze tylko, choć nie z wielkim zrozumieniem, słucham audiobooków z platformy Storytel. Najgorsze/najlepsze leniuchowanie już mija.

Dla kronikarskiego porządku dodam jeszcze aktualny stan covidowy na świecie i po ukośniku, w Polsce.

  • Zachorowało: 681,783,520/6 458 301 (+5 083)
  • Zmarło: 6,813,455/119 046 (+16)
  • Wyzdrowiało: 635,905,129/5 335 802 (+0)
  • Zaszczepiło się: 5,559,334,874/57 927 163

W nawiasach, w części "polskiej" podana aktualne dodatkowe dane (na 14.03.) z ostatniego tygodnia i cyfra "zero" przy wyzdrowieniach ukazuje się coraz częściej przy dosyć wysokich zachorowaniach i zgonach.

Serdecznie życzę wszystkim Państwu byście nie mieli takich "testowych" pamiątek do pokazywania, jak mój

10 komentarzy:

  1. Cóż, ja mam, choć już nieco zakurzony. I myślę, że dzięki szczepieniu przeszedłem to nad wyraz łagodnie. Gdyby nie test - nawet nie dowiedziałbym się o tym, że to złapałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, szczepienia pomogły, ale rozsiewam tego drania wokół.

      Usuń
  2. A kysz, a kysz wredny wirusie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka dni, jeszcze trochę bólu głowy i gardła i będzie OK.

      Usuń
  3. Chyba najgorsze za nami…trzymajmy się zdrowo
    Marek z E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest lepiej jak mi się chce klepać w klawisze, lenistwo mija.

      Usuń
  4. Oby nie przeczołgał Cię ten covid, bo moi znajomi po 4 dawkach szczepionki znowu zachorowali, koleżanka lżej, jej mąż poważnie, niestety, ale na razie bez szpitala...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba "czołganie" mnie ominęło, co mnie cieszy niezmiernie.

      Usuń
  5. WHO podało wiadomość, że znana ptasia grypa ostatnio była uprzejma nieco zmutować i wykryto ją u kilku ssaków, czyli zaczyna się robić podobnie jak z covidem, który nie od razu przyczepił się do ssaków. Te ostatnio krążące odmiany covidu szalenie przypominają zwykłą chorobę przeziębieniową, więc się pięknie przenoszą drogą kropelkową jak większość wirusówek. Ból gardła, katarek i nieco kaszelku i gdyby nie testy to delikwent dalej by biegał po mieście i infekował innych. Zdrowiej Jerzy, wiosna chyba jednak już blisko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponieważ nigdy nie miałam w ręce testu na COVID-19, choć testowana byłam, pomyślałam w pierwszej chwili, że to test... ciążowy. ; ) Myślę, że dane zachorowań w Polsce nie są miarodajne, od dawna koronawirus przeszedł u nas w kolejną już fazę "w odwrocie", za każdym razem radośnie odtrąbianą, testy mało kto robi, w systemie zachorowania nie są wtedy wpisywane, więc statystycznie jesteśmy bardzo zdrowym krajem. W miarę lekkiego przebiegu i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń

9373. Wybraliśmy!

                                                                           53,45% - Robert Szewczyk  46,55% - Czesław Małkowski  G łosowaliś...

Ostatnie posty