Blog wyświetlono

niedziela, 24 czerwca 2018

2323. Zaczynamy 2.0

Przerażony trafnością proroctwa (przegrana 2:1) wysnutego ze smętnie zwisających z poręczy balkonowej chust "narodowych" (poprzedni post), milczałem przez tydzień. Za wynik z Senegalem winię siebie i moją niby to spostrzegawcze czarnowidztwo. Zważcie Państwo, że gdybym nie rzucił okiem ku balkonowi drugiego piętra, nie dostrzegłbym złowieszczych zwisów biało-czerwonych kawałków płótna, nie wyartykułowałbym swoich wątpliwości, które Ten w niebiesiech podsłuchał i przychylił się do nich. Ale to tylko gdybanie straszne.
Z przestrachem więc spojrzałem dzisiaj (13.00) na ów inkryminowany balkon i oto co zobaczyłem!


Ten sam balkon, te same chusty, a ileż radosnej energii w ich dostojnym, uroczystym i energetycznym zwisie. To już nie ten sam obrazek, z poprzedniego postu, który przekonywał wprost o jakimś braku wiary i niemożebności wygranej..., to dobry prognostyk na godz. 20.00 w Kazaniu. Nie piszę więcej by nie zapeszyć!

7 komentarzy:

  1. Niedziela to niedziela i na Kazaniu trzeba być:))
    Z wiarą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiara i nadzieja zawiodły. Pozostała nam tylko miłość:)))

      Usuń
  3. Szef mojego syna obstawia wszystkie wyniki, na punkty, nie na kasę i na razie wszystko trafił, a to oznacza... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć takiego szefa, chociaż cieszy mnie moja sytuacja polegająca na całkowitym (oprócz lepszej połowy) braku takowego.

      Usuń
  4. Większość drużyn, na czele z Polską, gra bardzo nierówno, dlatego trudno coś przewidzieć. Typuję 2:2.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość drużyn, na czele z Polską, gra bardzo nierówno, dlatego trudno coś przewidzieć. Typuję 2:2.

    OdpowiedzUsuń

9373. Wybraliśmy!

                                                                           53,45% - Robert Szewczyk  46,55% - Czesław Małkowski  G łosowaliś...

Ostatnie posty