Blog wyświetlono

piątek, 29 lipca 2022

2790. A tak było fajnie!

Kolejno: w słońcu, w cieniu i w salonie - przy okazji można na foto zmienić stopnie
Celsjusza na Farenheita

 Zapowiadane upały zaczynają się kończyć, w Jakubowie teraz (godz. 7:10) zaledwie 17 stopni Celsjusza za oknem - w cieniu oczywiście - chociaż słoneczko świeci raźno i zachęcająco. Czemu tak od rana marudzę? Bo lubię ciepło i gorąc też mi nie przeszkadza, a piszę przecież egoistycznie tylko o moich odczuciach nikomu ich nie narzucając ani namawiając by się na rumiano usmażył. "Marudzę", bo jestem w domu i okolicy otoczonej lasem dwoma jeziorami i rzeką Łyną w których/rej wody nie ubyło, jak na całym obszarze Warmii i Mazur - takie to "zielone miejsce" zamieszkujemy.

"Marudzę" nieco czekając na podwyższenie temperatur otoczenia jakie zarejestrowałem zdjęciami 21 lipca, a nie były to najwyższe sukcesy słoneczne w mojej okolicy.


Moja fascynacja ciepłotą dookolną wynika z tego, że ją lubię. Lubię na równi z kąpielą w zimnej wodzie (może nie takie o +4 stopnie), chodzę (nie zawsze) na bosaka po śniegu - a na nieużywaniu skarpetek zaoszczędziłem kilkaset złotych.

Dziwactwo to jakieś? Nie mniejsze od dziwacznego niespożywania części, produktów wszystkiego co posiada oczy. Nie mniejsze od zakochania się w prezesie i tego co on z Polską wyrabia.

No więc czekając - że będzie jeszcze fajniej (A będzie!) wybieram się po śniadaniu w głąb lasu na przynajmniej godzinny spacer "z kijkami".

 

12 komentarzy:

  1. Zapisuję się do Klubu Dziwaków:))

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na wiosce popaduje od rana i teraz 19 celsjuszy w zacienionym miejscu /termometr kupiony "u Chińczyka", więc uznajmy, że 17 - 21/... chwilowo przestały padać, więc koty wyległy na spacer, ale mnie się nie chce... dziś dzień domowy...
    a słowo "dziwactwo" teoretycznie znam, ale nie używam... nie niesie ono dla mnie żadnej informacji...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj pada deszcz (jeszcze nie śnieg czy grad). Czyżby zaczęła się "domówka".

      Usuń
  3. Gdybym mógł to chętnie odstąpiłbym Ci kilka stopni Celsjusza latem... Oddałbyś te stopnie zimą.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi wystarczy 25 stopni, bo lubię wędrówki, a gdy jest 35 stopni, to słabo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkasz w pięknej okolicy, więc szczęśliwszy od tych, co w zabetonowanych osiedlach balkon w balkon, którym skoszony do samej ziemi trawnik przypomina, że mogli patrzeć na kwiaty i krzewy...
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lat polowałem na tę okolicę. Dobrze nam tutaj.

      Usuń
  6. Jedni na spacer z " kijkami" do lasu, a inni po chrust. Równowaga w przyrodzie musi być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dawno temu byłem gdzieś w lesie koło Katowic bodajże. Las iglasty był czyściutki, nawet igieł brakowało nie mówiąc o jakimkolwiek podszyciu. Na maje pytanie, dlaczego tak czyściutko jest? Otrzymałem odpowiedź: Bo okoliczni wszystko wyzbierają na opał...

      Usuń

9373. Wybraliśmy!

                                                                           53,45% - Robert Szewczyk  46,55% - Czesław Małkowski  G łosowaliś...

Ostatnie posty