Blog wyświetlono

piątek, 24 listopada 2023

9333. Szczęśliwe numerki i wybór


Ładny numer wyświetlił się na moim blogu w południe, prawda. Dobrze, że go zauważyłem i "zrzut" wykonałem. Mało to w porównaniu do tych z Państwa piszących systematycznie i ciekawiej gdzie liczniki już dawno przekroczyły milion, i to nie jeden wejść czytających. Może i mnie się uda dotrwać do "sześciu dziewiątek".

Aktualnie, czyli na dzisiaj, w polityce nic się nie zmieniło. Pan Morawiecki stara się wabić do tworzonego rządu chętnych i gdzieby, i do kogo by się nie zwrócił to kiszka z wodą. Nikt z tym panem nie chce bo wie, że premier Tusk już ma pełen zestaw ministrów - oprócz szkolnictwa.


Trochę /mało/ nowych twarzy, przewaga sprawdzonych wyjadaczy politycznych i społecznych. Oprócz niezbyt wyraźnej fotki daje jeszcze link do: tekst z wirtualnej polski. Ale to i tak potrwa nieco ponad trzy tygodnie.


7 komentarzy:

  1. O jaka fajna liczba. Ja jestem miłośnikiem wszystkich liczb. Podobno 9,999(99) to =10

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem na myśli 6 szóstek bez przecinka, ale o tym wiesz przecież.

      Usuń
  2. Dobrze, że zauważyłeś, bo rzadko się to zdarza :-)
    Ja współczuję pani, która obejmie ministerstwo zdrowia! misja niemal samobójcza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, to tylko kolejna liczba, ale cieszy z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda "wysoka" liczba jest lepsza od "niższej - chyba że chodzi o długi...

      Usuń
  4. Siedmiu dziewiątek zatem życzę.
    Marek z E

    OdpowiedzUsuń

9375. Deratyzacja i wyroki boże.

Onet ujawnia. Byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy - Wiadomości U ciekają z Polski! Uciekają, jak wy...

Ostatnie posty