Blog wyświetlono

poniedziałek, 12 października 2020

2558. Zdarzyło się w niedzielę.

 Szaleństwo medialne wokół 1. zwycięstwa w czteroturniejowym szlemie na Rolland Garros na "paryskiej mączce, Jadwigi (Igi) Świątek przebiło wszystko co tylko w mediach było do pokazania i przekazania w czasie pandemii. I dobrze! Czas sukcesów rządu PiS już minął, pozostała tylko ich propaganda i arogancja w wypowiedziach i zachowaniach, więc każda radosna wieść o polskim sukcesie jest potrzebna, by nie napisać konieczna, dla podtrzymania tzw. "ducha" w coraz bardziej sfrustrowanym suwerenie. Oczywiście politycy będą chcieli ogrzać w słońcu szlemowego zwycięstwa, pokazać swój zachwyt, uwielbienie, łzy radości w oczach.

"Znęcano się" nad ministrem edukacji in spe, którego nie obchodzą zakazy odwiedzin w szpitalu lubelskim, wypominając także prezesowi podobny "cmentarny" eksces  z wejścia na zakazaną prawem nekropolię. Pamiętamy i będziemy pamiętać kazikowy "mój ból jest gorszy niż twój"  nad posłami Konfederacji, co do "płaskoziemców" coraz bardziej zbliżają się negując potrzebę  profilaktycznego noszenia maseczek antycovidowych.

Wokół pandemii kręci się cały świat i mój też. Wczoraj zaatakowała mnie na spacerze dwuosobowa ekipa TVP3 Olsztyn z programu śniadaniowego "Wstaje dzień" i zażądała odpowiedzi na pytanie: Jak mi się żyje w pandemii? Szczerze odpowiedziałem, że licho całkiem i brakuje wielu rzeczy głównie z zakresu kultury i rozrywki. Dobrze, że mieszkam niemal w lesie i ludzi tu bez maseczek mniej. Ja byłem przyodziany w najmodniejszą, a może najpopularniejszą maseczkę seledynową. Trzeba przyznać, że ekipa telewizyjna spełniła swoją rolę, gdyż na jej widok spacerowicze zaczęli się osłaniać wyciągając wymięte i nieużywane do tej pory maseczki z toreb i kieszeni. Wywiad "poszedł" dzisiaj rano.

W niedzielę zakończyło się, trwające przez niemal tydzień, malowanie sufity łazienki. Po trzyletnim użytkowaniu nad deszczownicą zaczęła odklejać się farba. Pan fachowiec od ubezpieczeń określił to jako samoistne, bez interwencji osób trzecich, uszkodzenie powstałe w wyniku złej technologii malowania - i odmówił realizacji szkody. Zadowolenie nasze nie ma granic bo możemy mieszkanie przywrócić do normalnego trybu użytkowania. Dzisiaj, od rana, trwa sprzątanie. Kończę post i idę dywany przetrzepać - nie, nie perskie, tych się nie obija trzepaczką na trzepaku.

23 komentarze:

  1. Klik dobry:)
    Owocnego trzepania zatem. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało się w poniedziałek, cały dzień lało. Może dzisiaj...

      Usuń
  2. Dziś, otwierając lodówkę bałam się, że na mnie Iga Świątek wyskoczy...
    Podobno znowu zaczyna brakować drożdży, moze ktoś przewidujący wykupił cały zapas, podobnie znika zapas wit.D3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo monotematyczności zniechęca do każdej nowości. Drożdży przestałem używać po stanie wojennym.

      Usuń
  3. Ja zaś boję się panicznie otwierania lodówki, łazienki, schowka, piwnicy, wejścia na balkon, ze strachu, że wychynie z nich święty [podobno] piętnastolatek Karolek Akutas, który ma z Nieba dyrektorować Internetowi. Chociaż... Czy może być coś gorszego od świętego Kurskiego w Telewizji?

    OdpowiedzUsuń
  4. To była piekniasta sobota z Igą w Paryżu. Mogłem to obejrzeć w Stanach bo w końcu przeciwniczka była lokalna. Piękny moment. Oby Iga dostarczyła ich nam jak najwiecej.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, zostałeś gwiazdą telewizyjną? To cóż, że zamaskowaną:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tam, och tam! Wpadłem na kamerę przez gapiostwo, nie miałem gdzie się skryć.

      Usuń
  6. Że tak nieśmiało zapytam - czas CZEGO minął?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dywanów nie trzepię, robi to za mnie odkurzacz 3W1, czyli odkurza, czyści parą, i pierze. Czasem coś przetrzepię, ale to raczej nie jest dywan ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napiszę, że to lubię, ale polecenia "lepszej" wykonywać należy.

      Usuń
    2. Ja mam jeszcze lepiej. Wyrzuciłam wszystkie dywany.

      Usuń
    3. Elu! Propozycja do przemyślenia...

      Usuń
  8. Dla mnie to szaleństwo medialna yo choroba (chęć odwrócenia uwagi od naprawdę istotnych spraw) niestety zakaźna - bo wszystkie portale tak miały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już tv, to jakieś C+, czy Netflix, serialów o Jadwidze na "mączce paryskiej" jeszcze brak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta małolata nieźle wymiata! Na pewno mocniej niż Radwańska. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdź otwarcie konta bankowego online na w jakim banku najlepiej zalozyc konto

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprawdź czym jest naprawa silnika hydraulicznego - regeneracja silnika hydraulicznego

    OdpowiedzUsuń

9372. Syndrom polski

  P ięknie się zapowiadało i nieco inaczej się skończyło, jak to w życiu - politycznym też. Szlachetny zamiar pognębienia raz na zawsze jedn...

Ostatnie posty