Blog wyświetlono

poniedziałek, 8 czerwca 2020

2492. Kampania Trzaskowskiego

Przyznam, że dynamika pozyskiwania podpisów poparcia przez Rafała Trzaskowskiego robi  na mnie wrażenia. Miałem, pewne obawy: jak się zbieranie podpisów potoczy, jakie będą "wyniki" i jaka tendencja ich wzrostowa - przecież było tylko 7 dni. Nie dlatego, że jestem jego fanem, czy Platformy Obywatelskiej, ale ze zwykłej, nie pisowskiej, ciekawości w jaki sposób, jakim nakładem sił szczujni i zwykłego hejtu będzie zakłócane kompletowanie 100 tys. podpisów, a sam kandydat dyskredytowany i odsądzany od czci i wiary.
Okazało się, że im więcej błota ze "ścieków" "przeciwników politycznych" - to eufemizm - wylewano na Prezydenta Warszawy, tym bardziej rosła jego popularność i wydłużały się listy poparcia. Aktualny stan ilości podpisów można sprawdzać na stronie. A warto sprawdzać gdyż jest szansa, że kandydat Trzaskowski pobije ilość zebranych podpisów przez kandydata Dudę zbierającego poparcie swoich fanów w ciągu miesiąca.
Niezmiernie krótka kampania wyborcza się toczy. Zarejestrowano 22 komitety wyborcze, dwa mają poprawkę, a jednemu odmówiono. I tylko Rafał Trzaskowski musiał zebrać podpisowe poparcie, by móc startować w wyborach prezydenckich. I, jak widać w mediach - nawet w szczujniach, że trafia swoim programem, swoją osobowością w gusta Polaków. I ma szansę na prezydenturę.
PS. Na zdjęciu stan zebranych podpisów na godz. 10.00, 8.06 br.

16 komentarzy:

  1. Podpisy zbierane, będą zebrane. Przynajmniej Duda będzie miał przeciwnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. robi wrażenie... ja już właściwie zapomniałem o moich starych planach głosowania na Biedronia, zaczynam się nakręcać na rozstrzygnięcie sprawy już w pierwszej turze...
    ale mam też świadomość, że "ORMO czuwa", też monitoruje sytuację i rośnie prawdopodobieństwo sporego fałszerstwa wyborów przez PiS...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawy są, obawy uzasadnione, zwłaszcza że "korsepondencyjne" może zarządzone na terenach nieprzychylnych Dudzie.

      Usuń
  3. To, że Trzaskowski przejdzie do II rundy już jest jak dla mnie niemal pewne. Pozostaje otwartym pytanie: czy jestem jego fanem? W obecnej sytuacji nie będę ukrywał, że tak. Nie ma lepszego przeciw Dudzie. To, że jest kandydatem KO, co do której mam pewne wątpliwości, nie ma tu żadnego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę się cieszył dopiero jak budyń zostanie spuszczony do kanału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, ale co dalej?
    W drugiej turze mniej ludzi głosuje, a inne wybory pokazały, że wygrywa 500 plus...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co słyszałem to już tych podpisów ma ponad milion. Oj będzie się działo. Duduś chyba obieca każdemu łódkę podwodna.

    OdpowiedzUsuń
  7. mobilizacja niesamowita. Jest szansa na I turę? w tvpis nie ma innego tematu jak Trzaskowski.

    OdpowiedzUsuń

9373. Wybraliśmy!

                                                                           53,45% - Robert Szewczyk  46,55% - Czesław Małkowski  G łosowaliś...

Ostatnie posty